u1.jpg

Modificarea prevederilor legale, controalele tot mai dese la stațiile ITP și nivelul mai mare al conștientizării posesorilor auto legat de procedeul ilegal de anulre a filtrelor de particule au făcut ca alternativa regenerării filtrelor DPF/FAP/KAT să trezească tot mai mult interesul clienților.

 

Aceast aelier il puteti deschide si in paralel cu un service de turbosuflante pentru ca nu necesita peronal suplimentar. Aparatul este unul automat care face regenerarea filtrului in timp ce dvs va ocupati de echilibrarea turbinei clientului.

 

DE CE SA INCEPETI

Piata globala a turbocompresoare auto estimata in anul 2020 la o valoare intre 11 miliarde USD este prognozata sa creasca pana la o valoare de 20.4 miliarde USD in 2027. Presiunea guvernelor pentru a micsora normele emisiilor de gaze poluante (euro5, euro6) si a consumului de carburant va continua sa favorizeze piata de turbosuflante auto (cu geometrie variabila, wastgate si hybrid). Iar industria de reparatii de turbosuflante este la pas cu acest trend crescator!

Dvs alegeti cum si cu cine lucrati. Meritul va apartine, noi doar va dam utilajele pentru ca sa va puneti in practica visul. Aveti de partea dvs producatorul legendar CIMAT care va sustine zi de zi in timp ce va deserviti clientii cu mandrie.

 
u1.jpg

DVS VA STABILITI SCOPURILE, NOI VA AJUTAM SA LE ATINGETI

Achizitionarea unui utilaj este doar inceputul colaborarii noastre

CUM SE INCEPE

u1.jpg
  1. FINANTELE

- Surse proprii

- Finantari banca

- Programe fonduri UE si guvernamentale

(vezi aici o lista a programelor disponibile)

2. UTILAJELE DE CARE AVETI NEVOIE

Principala componenta a unei tubine este miezul, o mini masinarie complexa care se roteste la 200.000rpm si la temperaturi de peste 800gr C. Datorita problemelor curente specifice care apar, lipsa de lubrifiere cu ulei, ulei contaminat, jocuri care duc la zogomot si suierul tubrinei, corpuri straine care duc la spargerea paletilor, piesele diagnosticate defecte trebuiesc inlocuite. Dupa inlocuire, la fel ca si la o roata care echilibreaza dupa fiecare schimbare de cauciucuri ( se invarte doar la 1000rpm), si miezul trebuie echilibrat la viteze ridicate. Pentru aceasta aveti nevoie de masina CMT 48 VSR.

Aveti detalii despre acest aparat aici.

vsr.gif
Turbo-Test.jpg

Incepand cu anii '90 si a normelor de poluare tot mai stricte, eur 4,5,6, s-a introdus geometria variabila in constructia turbinelor. Aceste noi tehnologii necesita noi aparte pentru a calibra corect valorile de functionare. Dupa ce miezul a fost asamblat la loc in carcasa se face calibrarea debitelor de aer la un utilaj Flowbench Turbo Test.

Aveti detalii despre acest aparat aici.

Aveti deci 2 aparate de interes.

In urma cu 2 ani CIMAT a cuplat amble aparate intr-o singura carcasa, formand aparatul Turbo Test DUO

Aveti detalii despre acest aparat aici.

ttd.jpg

Daca doriti sa primiti o oferta de pret

Fiecare aparat are si varianta care accepta turbine mai mari de camioane si masini grele. Aceste aparate le gasiti purtand denumirea suplimentara de BIG pentru ca sunt identice cu ele de mai sus dar accepta diametre mai mari ale rotii compresor. In plus se recomanda si folosirea aparatului Cimat 47 Polymer pentru echilibrarea axului turbina-compresor. Un proces complet de echilibrare a unei turbine de camion este mai complex si presupune:

  • Echilibrare ax cu CMT 47 Polymer

  • Echilibrare miez la viteze joase cu CMT 47 TR

  • Echilbrare miez la viteze inalte cu CMT 48 VSR BIG

  • Calibrare debite de aer cu flowbenchul Turbo Test

CMT-47-tr-polymer.gif

In plus fata de aceste utilaje specifice, mai aveti nevoie de un compresor si o butelie de aer. Optional dar recomandat este si o masina de sablat carcasele si o masina cu ultrasunete pentru curatat piesele mici.

Daca doriti sa primiti o oferta de utilaje pentru reparat turbine de camioane dati

3. INSTRUIREA PERSONALULUI

u-test3.jpg

Oferim cursuri de instruire atractive care se adreseaza persoanelor care doresc sa-si inceapa propria activitate economica legata de reconditionarea turbinelor cu utilajele CIMAT. Cursurile de instruire se adreseaza atat persoanelor care fac primii pasi in acest domeniu, cat si profesionistilor cu experienta indelungata.
 

Pentru cei care achizitioneaza un aparat CIMAT  cursul de instruire este oferit GRATUIT pentru 2 persoane la sediul firmei din Polonia.

Tehnologia moderna de pe aceste aparate va usureaza foarte mult munca. Aveti posibilitatea de a observa echipamentele si functiile in lucru si a invata sa le stapaniti. In plus dupa achizitionarea masinii puteți conta in orice moment pe sprijinul consultantilor tehnici si pe serviciul de garanție.

Exista si posibilitatea unui curs practic de reconditionari turbosuflante auto la un service partener din Polonia, contracost, in fuctie de numarul de zile si numarul de turbine pe care doriti sa le reconditionati. Aici dobanditi abilitatile si cunostiintele necesare de a lucra cu o gama variata de tipuri de turbine.

4. LOCATIA

Avantajul fata de avea un service general este ca nu aveti nevoie de un spatiu foarte mare, nici stradal sau central.

Daca aveti deja o afacere de service auto atunci spatiu nu este o problema si puteti fara loc fara probleme pentru linia dvs de reparat turbine auto.

Insa daca abia acum incepeti este ste suficienta o incapere cu o suprafata de minimum 30m2. Multi dintre clientii nostri si-au deschis un atelier turbo in anexa a propriei locuinte.

CHESTIUNI TEHNICE/UTILITĂȚI:

 

Alimentare trifazică 400 V AC L1, L2, L3, N, PE (este necesară o priză 32 A 5P)

Presiune 8 bar

Butelie 500-1000l

Conectarea permanentă la rețeaua de apă și canalizare nu este necesară

Ventilație (recomandată)

u2.jpg
u3.jpeg

4. AUTORIZATII NECESARE

Este recomandata autorizarea serviceului la RAR, dar pentru ca nu lucrati cu piese esentiale atunci nu este obligatoriu.

 

Urmeaza apoi inregistrarea firmei la primaria si orașului inregistrarea firmei la mediu, privind Deseurile, deseurile de provenienta petrolier trebuie aruncate in locurile special destinate pentru aceasta

5. RECLAMA SI MARKETING

  • Vizita directa la atelierele auto (stabiliti parteneriate cu cat mai multe serviceuri auto care sa va trimita turbinele depistate defecte la clientii lor pentru reconditionare)

  • Oferta prin telefon (intrati in legatura cu potentiali clienti firme care au flote de masini si prezentati-le oferta dvs)

  • Site web de prezentare (un site este un angajat care lucreza non stop, la un pret derozoriu; asemeni un receptioner, va informeaza clientii potentiali si le preia comenzile)

  • Reclama pe Google (investiti in relcame online astfel incat sa apareti pe Google la cautarile specifice ale clientilor)

  • Reclama pe Retelele de socializare ( creati cate un cont si urcat poze si videouri pe siturile principale de socializare unde sunt si clientii dvs)

  • Fluturasi publicitari (oriunde mergeti la cumparaturi, intr-o parcare, profitati de ocazie si puneti pe geamul masinilor reclama dvs cu locatia unde va pot gasi)

  • Recomandari (cea mai ieftina si cea mai buna reclama; dovada ca ati facut un serviciu apreciat de clienti)

U4.jpg

6. CAT PUTETI CASTIGA?

Costul mediu de reparatie al unei turbosuflante auto este de 200eur, evident acesta difera in functie de marca masinii. Reparatiile pentru turbinee de camioane sunt mult mai mari.

Investitia renteaza si de regula incepe de la un numar de 10-15 turbine reparate/luna. Cele mai mari serviceuri repara peste 300turbine lunar.

La un numar mediu de 100tubrine lunar putem estima incasari de  20.000eur din care profitul este de cca 10.000eur.

U5.jpg

Sunteti hotarat sa incepeti?

SUNT ALIATUL DVS

Aveti datele mele de contact în partea de jos a paginii.

Nu ezitati sa ma contactati pentru a discuta despre urmatorii pasi!

 

CONTACTEAZA PE ANDREI DOBOS

u2.gif
u2.gif
u1.gif
u3.gif
u4.gif